φανταζομαι ενα φανταστικο φανταρο μια μερα που θα βγουν τα φαντασματα….

Στην Κύπρο λόγω συνθηκών (κακών) έχουμε πολλούς φαντάρους…όλους για την ακρίβεια τους αρσενικούς ηλικιας 18-20…στην καλύτερη ηλικια…αλλά και στην πιο απειρη..

Ακουσα οτι χθές έγινε μια καταγγελία σε ένα τάγμα για κάποιους φαντάρους που παίρνουν τηλέφωνο κάποιες κοπέλες και τις παρενοχλούν. Με προβλημάτισε αν θα έπρεπε να χαρώ ή να στεναχωρηθώ για τους καϊμένους τους φαντάρους που έχουν 100 προβλήματα, 100 τρόπους για να πάρουν στέρηση εξόδου και φυλακές και τους κάθεται κι αυτό και την παθαίνουν πάλι..

οπότε σκέφτηκα ότι είναι καλό να γράψω για να εκτονωθώ και να εξηλεωθώ (ορθογραφία μηδέν)…

Εχει πολύ καιρό που μου τηλεφωνούν κι εμένα και να πώ την αλήθεια μερικές φορές δεν είναι καθόλου ευχάριστο. γιατι δεν μπορώ όταν μου λέει ο άλλος “μίλα μου είμαι στην σκοπιά κι αν δεν μου μιλήσεις θα αυτοκτονήσω” να μην του μιλήσω. έτσι ξεκίνησαν όλα. ξεκίνησα να μιλώ με έναν φαντάρο αλλά μετά αρχισα να μιλώ και με άλλον και άλλον….γιατι το τηλέφωνό μου άρχισε να κάνει βόλτα στα στρατόπεδα με την “ταμπέλα” ότι είμαι πουτάνα! κάποιος μου είπε ένα σκηνικό ότι μια κοπέλα που μιλούσε με διάφορους πήγε μια μέρα σε ένα φυλάκειο και τους πήρε όλους! και δεν εννοω τηλέφωνο… ναι αλλά αυτή δεν είναι ο κανόνας! και εκεί ήταν το πρώτο σόκ. ήταν η πρώτη φορά που η κατανόηση έγινε οργή και ξέσπασα. και τους έβρισα με όλες τις λέξεις που ξέρω και δεν ξανα απάντησα.

πέρασε ο καιρός και νόμιζα πως τα πράγματα ησύχασαν. κράτησα να μιλάω με 2 άτομα τα οποία για έναν περίεργο λόγο μου ενέπνεαν εμπιστοσύνη…τρομάρα μου! μια ωραία πρωία έγινε η στραβή: ο ένας που μιλούσαμε έδωσε το τηλ του να μου μιλήσουν κάτι παρέες του και μου λέγαν μαλακίες και βαριώμουν αλλά ήμουν οκ μέχρι το πήρε ΑΥΤΟΣ ο ΣΟΥΠΕΡ ΕΝΟΧΛΗΤΙΚΟΣ! κυριος “ΚΑΤΕΒΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΤΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΙΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΕΣ” τύπος που όπως όλοι οι άλλοι παρόμοιοι τύποι (είτε απο χωριά είτε απο πόλεις) δεν δείχνουν την ταυτότητά τους, δεν τολμούν να κλείσουν καθαρό ραντεβού αλλά συνεχίζουν να μαλακίζονται και να σε παίρνουν τηλέφωνο. ΚΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!!

Δεν καταφερα να κλείσω μάτι. κάθε βράδυ έπεφτα για ύπνο, ξεχνούσα ότι κάτι τέτοιο μπορεί να με περιμένει, άφηνα (λάθος μέγα λάθος) το κινητό ανοιχτό και στις 3 το πρωί ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ! ο “κύριος” τραβούσε μαλακία και με έπαιρνε τηλέφωνο για να τον ακούω!!! και μάλιστα όταν του το έκλεινα ξανα έπαιρνε και εγω έχανα τον ύπνο μου! πόσα τσιγάρα πόσα γάλατα για να ξαναπέσω για ύπνο, ήμουν περίπου μια βδομάδα σαν ζόμπι. μερικές μέρες το έκλεινα αλλά ποτέ δεν θέλω να έχω κλειστό τηλ, κάτι μπορεί να συμβεί βρε αδελφε να μην μπορεί ο άλλος να επικοινωνήσει;

το ζήτημα ήταν ότι ο τύπος έπαιρνε απο απόκρυψη. μια μέρα του είπα πως αν είναι μάγκας να με πάρει κανονικά απο το νούμερό του κι΄οχι απο απόκρυψη…κριμα στο εξυπνο παιδί μας που ναι ήθελε να αποδείξει ότι είναι μάγκας….γιατί τώρα έχω το κινητό του, μπορώ να τον εντοπίσω και φυσικά μπορει και η αστυνομία να τον εντοπίσει… του το είπα, ταράχτηκε και δεν ξαναπήρε.

να πώ την αλήθεια δεν θα το έκανα ποτέ, να πάω στην αστυνομία. δεν είναι το στύλ μου. μπορεί ο άλλος να είναι μαλάκας αλλά εγώ δεν είμαι καρφί. που θα πάει κάποτε θα αλλάξει ο κόσμος και για να σταματήσουν αυτά τα τήλ πρέπει να γίνουν τα εξής:

να γίνει πιο ανοιχτή η κοινωνία και να μπορούν τα καιμένα τα παιδιά να έχουν πραγματικές σχέσεις, σεξουαλικές και μή χωρίς γάμους και τέτοια απο πριν να πάνε στο στρατό

να καταργηθεί ο στρατός! κι αν όχι τότε να γίνει απλά εκπαίδευση 3-4 μήνες και μετά να πηγαίνουν όλοι σπίτια τους. δεν έχω καταλάβει γιατι πρέπει να μένουν εκεί για 2 χρόνια και να μην κάνουν στην τελική τίποτα!

τέλος να μπορούμε να κάνουμε spam τα τηλεφωνήματα που δεν θέλεις στο κινητό! αυτό ακόυγεται πιο άμεσο… λοιπόν κύριοι επιστήμονες! δημιουργείστε!

Leave a Reply

